Koolhydraatarme lunch Atkins crackers met suikervrij beleg

Koolhydraatarme lunch Atkins crackers met suikervrij beleg

Van kant-en klare producten ben ik meestal geen fan. Ik maak het liefst alles zelf. Bij de Albert Hein kijk ik altijd graag even in de schappen bij de biologische producten, healthy snacks en de dieetproducten. Hier zag ik koolhydraatarme Atkins vezel crackers liggen. De ingrediëntenlijst ziet er goed uit. De crackers zijn gemaakt van tarwezemelen, roggebloem en zout.
Deze kan je dus prima af en toe ter afwisseling eten tijdens een koolhydraatarme levensstijl. Doordat je geen brood eet of volkoren producten, zoals zilvervliesrijst en volkorenpasta kan het voorkomen dat je te weinig vezels binnenkrijgt en hierdoor je stofwisseling minder goed gaat werken. Het is dus belangrijk om voldoende vezels binnen te krijgen. Neem hierbij voldoende water.

Voedingswaarde: Deze crackers bevatten per stuk 3.1 gram koolhydraten en 4.2 gram vezels.

Ik heb mijn koolhydraatarme crackers belegd met halvarine, ham en een gekookt ei. De andere cracker met gerookte zalm en bosui.

Koolhydraatarm beleg
De Atkins crackers kan je met van alles beleggen. Denk bijvoorbeeld aan:
Kipfilet
Kalkoenfilet
Gerookte zalm met bosui
Ham
Gekookt ei
Kaas
Rosbief
Fricandeau
Rauwe ham
Rookvlees
Hüttenkäse
Mozzarella
Geitenkaas
Tonijn
Haring
Makreel
Forel

Tip: Vul de lunch of het beleg aan met komkommer, tomaatjes, paprika, bieslook, bosui.

Enjoy!



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *